vrijdag 22 juli 2011

Even iets anders.

Gisteren ben ik heerlijk aan het werk geweest om de top, waar ik de afgelopen dagen over berichtte, af te krijgen. Maar dat is niet gelukt, het was nog best veel werk en zo af en toe moet er toch even naar de tour de France gekeken worden, wat was het eind van de etappe spannend, Henk was net op tijd thuis om de laatste 5 kilometer mee te maken. Ik geniet ook zo van het landschap, vooral de bergen vind ik helemaal het einde. Het verschil tussen ons vlakke land, waar we volgens mij 2 dimensionaal leven en de bergen die 3 dimensionaal zijn, vind ik helemaal te gek!
P1030493.JPG
Gisteren werd er ook een pakje bezorgd, Henk had iets besteld, maar het verpakkings materiaal is voor mij. Er zat leuk materiaal in, het is allemaal kunststof, maar wees gerust, ik ga dit niet versmelten, dat lijkt me niet zo gezond. Maar ik kan het wel gebruiken om er mee te stempelen. Het witte materiaal kan uit elkaar getrokken worden wat het gaatjes motief oplevert. Het rode materiaal kan in vormen geknipt worden, bijvoorbeeld spiralen en op een dun plaatje hout gelijmd worden, daarna kan ik er mee stempelen. Zo ook met het zwarte materiaal, dan in plakjes gesneden kan worden. Zo zie je maar weer dat veel materiaal gebruikt kan worden voor voor de inspiratie. Straks bij de etappe voor vandaag de rest maar afmaken, dan kan ik volgende week weer eens andere dingen oppakken. Ik ben wel weer toe aan iets eigentijds!

5 opmerkingen:

vilterietje zei

leuk idee met die stempeltjes en geniet van de alp d'huez vandaag, ik ga ook kijken:)

Birgitte aka Bietje zei

Straks ga ik gezellig 'samen' met je de tour kijken. Jouw verhaal over het verpakkingsmateriaal doet me denken aan de allereerste Sinterklaas van mijn petekind. Ze was een half jaar oud. Iedereen had natuurlijk ook wat voor haar. Maar zij heeft zich de hele tijd kostelijk geamuseerd met het verpakkingspapier om het cadeautje. Een kinderhand......

geni zei

Geweldig goed en groen (milieu) idee om het verpakkingsmateriaal te hergebruiken!
(p.s. nog bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en je leuke reactie op Valentina)

geni zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anneke van Diggelen zei

Altijd weer leuk als er pakjes komen!!!
Maar vooral hoe het verpakt zit.
En dan kan je die materialen nog gebruiken ook,heerlijk hoor zo'n hobby je kan niks weggooien alles is te gebruiken.
Geniet nog van de laatste paar dagen van de Tour de France

Groetjes Anneke