vrijdag 15 juli 2011

Het was even stil.

Dat gebeurt weleens, er staan meer dingen op mijn agenda. Donderdag hebben we Henk zijn moeder een bezoek gebracht bijvoorbeeld, dat kost ons een hele dag! Het is niet erg, maar voor mijn hobby is dan even geen tijd. Gisteren was het weer de beurt aan de weekend boodschappen, de was en het strijken ervan. Maar gelukkig had ik nog een zeshoekje voorbereidt, bij het kijken naar de tour, nog zo’n activiteit die de hobby even op zij zet, heb ik weer een zeshoekje in elkaar gezet.
P1030484.JPG
Als het in de tour spannend wordt, leg je dit gewoon even opzij. Vandaag moet ik weer een blokje voorbereiden, dan kan ik dat tijdens de etappe ook weer in elkaar zetten, misschien gaat het dan wat sneller. Na deze zeshoek moet ik er nog 5, het eind begint in zicht te komen. Ik was al bezig geweest met deze zeshoek, maar 1 drop vorm was te krap, ik heb toen nieuwe dropvormen getekend en het andere gewoon weg gegooid. Jammer maar helaas. Voor Henk is de vakantie afgelopen, maandag gaat weer vroeg de wekker en neemt het ‘normale’ leven weer zijn loop. De eerste dagen zal dat wel weer wennen zijn, maar al gauw weet je niet beter meer. We kunnen in ieder geval terug zien op een goede vakantie en……. gelukkig hebben we de foto’s nog!!!!

7 opmerkingen:

Ineke zei

Dan was het voor jou ook eigenlijk nog vakantie. Kun je volgende week weer langzaam op gang komen,

sylvia zei

he, gelukkig, daar ben je weer!! Als je dagelijks schrijft, wordt je snel gemist,hoor!!
fijn weekend,groetjes,Syl

Liesbeth Wessels zei

Geniet dan nog maar van dit laatste vakantieweekend. groeten van liesbeth

Nienke zei

Heerlijk dat je altijd mogelijkheden vindt om toch iets te doen, ook jouw handen staan nooit stil geloof ik. Laatst zei iemand tegen mij, heb jij adhd ofzo? .... Nee ik hou gewoon van mijn hobby!

vilterietje zei

ach aart,ik ben nu 3 weken thuis en verlang alweer naar verre landen:) maak er een mooi weekend van!

Margeeth zei

O jee, dat stukje wat je nu 'gewoon' hebt weggegooid kom je ooit vast nog een keer tekort, dan trek je je de haren uit je hoofd, had je maar niet....
;-) ;-) ;-) (heel veel knipogen)

MarianneD zei

Succes met de laatste hexen Aart,het is er echt weer voor..de regen klettert alweer op de ramen hier...fijn weekend!