zaterdag 5 maart 2011

Giveaway cadeautje is binnen.

Vorige week won ik een giveaway bij www.lindarobertus.com, gistermiddag lag het in de brievenbus.
P1030045.JPG
Linda is een Nederlandse die momenteel in Brisbane, Australië woont en werkt met haar gezin. Vorig jaar ben ik naar de open dag geweest bij http://wietskekluck.blogspot.com/ en heb daarover geschreven op dit blog. Ik had er een foto bij geplaatst over het waterniveau verschil wat we hier in Nederland nog weleens hebben, omdat we onder zeeniveau leven. Buitenlanders begrijpen daar  helemaal niets van. Ik kreeg toen een reactie van Linda, het bleek dat Linda uit het dorp afkomstig was, waar Wietske woont, maar door allerlei oorzaken was geëmigreerd naar Australië. Linda herkende haar geboorte grond en moest dat even melden in een reactie. Sinds die tijd volg ik de blogs van Linda en toen ze laatst een Giveaway hield, moest ik  reageren. Ik was één van de twee gelukkigen! In een week tijd is deze kaart de halve aarde over gevlogen om bij mij in de brievenbus te belanden. Linda verkoopt deze stoffen in haar Etsy shop. Leuk dat je je herkomst altijd met je meeneemt, waar ter wereld je ook woont. Wat zal er allemaal gemaakt worden van deze stof met de Amsterdamse grachtenpandjes. Je hoeft de naam ‘Amsterdam’ er niet eens op te zetten, overal ter wereld worden ze herkend.
Dank je wel Linda voor het stukje 'thuis' wat van ver is gekomen!
Klik even op de reacties, ik ben niet waarheidsgetrouw aan het schrijven geweest, maar Linda heeft zelf de rectificatie toegevoegd. Sorry voor mijn onvolledigheid.

6 opmerkingen:

Linda Robertus zei

Hee Aart, fijn dat de kaart goed aangekomen is en dat je hem mooi vindt! Even een paar dingen rechtzetten: ik heb een paar jaar in Hazerswoude gewoond (waar Wietske woont) maar mijn geboortegrond is in Groningen! En ik heb geen Etsy shop; stof met deze print is te koop via Spoonflower. De kaart is overigens gemaakt met een thermofax screen, niet met Spoonflower stof!
Groetjes uit Brissy,
Linda

Liesbeth Wessels zei

Gefeliciteerd met je kadootje. Die huisjes hebben veel te vertellen en slijten hun leven dus nu in Arnhem. fijn weekend groeten van liesbeth

marjolijn zei

Wat een bofkont ben jij Aart. Dat betekent dus ook dat ik pech heb. Maar ik gun je de kaart natuurlijk van harte. En die grachtenpandjes doen het altijd geweldig.

Sonja Thalen zei

Ik heb ook een kaart van Linda ontvangen, een tijd terug, een mooie gele. Inmiddels hangt het ingelijst aan de muur.

carine zei

prachtig,dit tafereel! Gefeliciteerd! Groetjes uit Brugge Carine

Dea zei

Jij wint nog eens wat! Mooi kaart, hoor.