woensdag 20 april 2011

Nog één keer.

Vandaag nog één keer foto’s van de regiodag van eergisteren, omdat ik nog een paar foto’s in de wacht heb staan’ en omdat ik bezig ben geweest met mijn huiswerk voor de cursus volgende week. Daar kan ik wel foto’s van laten zien, maar dat ga ik nu nog
P1030134.JPG
niet doen. De quilt hiernaast op de foto is gemaakt met Bali Pops, ik heb ze ook een keer gebruikt voor een quilt, ik ben weg van de kleuren! De maakster vertelde dat toen ze vorig jaar mijn quilt zag, dat haar te binnen schoot dat zij de stofjes nog ergens had liggen en toen aan de slag is gegaan. Verrassend dat iets wat je in een groep laat zien, zoveel gevolgen kan hebben. Alleen is het jammer dat deze foto van de zijkant van de zaal is genomen, maar dat heb je als je de show and tell presenteerd. Een dame vroeg mijn mailadres om de foto’s die ze gemaakt had te mailen naar me, dus als die foto’s binnen zijn en er zit een betere foto van deze quilt tussen, dan moffel ik die nog wel in een berichtje. Sommige stoffen hebben alleen maar een krachtig, eenvoudig patroon nodig om tot hun recht te komen. Aan de onderkant zijn groen-achtige stoffen gebruikt, aan de bovenkant blauw-achtige.
P1030135.JPG
De maakster van deze quilt heeft het patroon van Jacqueline de Jonge gebruikt met vele gekleurde punten, omdat er nog kleine puntjes stof over waren heeft ze die nog gebruikt in een klein quiltje, maar daar heb ik geen foto’s van kunnen maken.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Supermooi!

vilterietje zei

gaaaaaaaf!!!!!:)

Nienke zei

Ja heel mooi, leuk om ze hier te zien!

sylvia zei

hallo Aart,kon niet slapen,dus heb ik weer eens bijgelezen bij je!
wat ben je met veel bezig: grote blokken voor Cannenburgh, prothese van Henk, nieuwe art-quilt-club and so on!!!
en allemaal leuk om weer te lezen!!
je bent lekker bezig, en ik bewonder ( en benijd ) je om je energie.
liefs, Syl