vrijdag 8 april 2011

Wat een dag!

Gistermorgen begon goed, om 5 uur liep de wekker af, terwijl ik er pas 5 uurtjes in lag, maar dat is niet het ergste, ik heb de hele dag zonder internet gezeten. Wat kan je dat missen, net of je verstoken bent van iedereen en alles. Ik had wel een hele goede vervanging, want om iets over half tien belde de pakketdienst aan met een grote doos met mijn naam erop. De doos kwam van Liesbeth van Hulsteijn van http://quiltscannenburch.blogspot.com , in de doos zaten de grote blokken voor de tentoonstelling in kasteel Cannenburch in Vaassen. Ik had haar aangeboden dat ik wel wilde helpen met deze quilt, die straks tegen de gevel komt te hangen. Daarom moeten de blokken wel groot zijn, anders vallen ze in het niet.
P1030107.JPG
Dit is één deel, er liggen er nog 5 te wachten om grof gemeanderd te worden. Ik had wat startproblemen, de draad brak steeds, maar uiteindelijk kwam het toch goed. De blokken worden alleen in de donkerblauwe driehoeken gequilt, met de kleur garen van de stof aan de achterkant. Woensdagavond had ik weer cursus, ik had er veel zin in en het wordt steeds leuker, maar ook intensiever. We vinden het zo leuk, dat we na de zomervakantie verder gaan.

5 opmerkingen:

vilterietje zei

wow! mooie kleurencombi:)

Hannie de Beer zei

Ja, zo is dat hier ook! Als de computer niet werkt,ben ik in alle staten. Stom eigenlijk dat je zo'n ding zo kunt missen. Maar het hoort gewoon bij deze tijd!
Succes met je blokken, ik ga zeker kijken!

Anoniem zei

Nou idd, hier was de pc laatst gecrashed en moest ik hem een paar dagen missen. Je loopt dan rond als een kip zonder kop. Stom hoor.
Succes met het quilten van de blokken.
Groet, Ineke

Sonja Thalen zei

Ik kan ook niet zonder , je bent zo onthand, neem alleen maar je gewone mail of bankzaken. En dan hebben we het niet eens over blogs en FB lezen. Waar ik ook zo van baal is dat mijn laptop zo traag is, voor een berichtje schrijven mag je tegenwoordig al behoorlijk tijd uit trekken Grrr.

Suus zei

De Cannenburg is zo leuk om naar toe te gaan, ben reuze benieuwd wat er komt te hangen. Leuk dat jullie door gaan met de groep, je hebt het dan over de voorstudies denk ik?