zaterdag 14 mei 2011

The day after.

Nog een beetje brak van het feest, even een foto van iets wat stiekem gedaan is door mijn jongste broertje. Hij beletterd alles wat los en vast zit, is ook erg creatief. Toen er foto’s van de hele familie gemaakt werden, was hij even weg. Later kwamen we er achter waarom hij weg was.
P1030231.JPG
Hij stond de achterruit en de voorkant van de auto van pa te bestickeren met de tekst JUST MARRIED 50 JAAR! DB was nog niet helemaal klaar, de tamtam begon te werken en het Happy Coupple werd door anderen op afstand gehouden, het voordeel als je met een heel stel bent. Mijn vader vindt niet alles goed, zeker niet als er iets wordt uitgehaald met zijn auto, maar hier heeft hij heel trots mee rond gereden. Tijdens de aanloop van het buffet, heb ik een microfoon geregeld en de huwelijksquilt aangeboden, dat was emotioneel, zowel voor mij als voor mijn ouders. Natuurlijk vonden ze de quilt mooi, zij zagen dat het met liefde was gemaakt. Dank jullie wel voor de reacties en de felicitaties. Nu gaan we weer door met de dingen van de dag.

3 opmerkingen:

Birgitte aka Bietje zei

Wat een geweldige verrassing moet alles voor je ouders zijn geweest. De quilt zag er ook super uit. Het deed me denken aan: something old (de voorouders), something new (de quilt), something borrowed (de foto's) and something blue (de prachtige lucht op de quilt).
Dank je wel voor de reactie op het 'verven'. Ik ga het uitproberen, maar misschien moet dat volgend jaar. Want de bloemen zijn bijna allemaal al uitgebloeid.

vilterietje zei

heerlijk aart om samen met je ouders en broers en zussen zo'n mooie dag te beleven! van harte gegund:)

Hannie de Beer zei

Fijn toch,om samen met je familie zo'n geweldige dag mee te maken. Zeker geslaagd door de inspannigen van jullie allen!