dinsdag 14 september 2010

Rustig dagje!

Heerlijk zo’n rustig dagje bij onze Bee. Ik heb de 2e tunnel van Zig zag door kleurenland vastgezet en de tunnel van Colours in Motion. Dit is een heerlijk werkje wat je al pratend en horend kan doen. Lekker kopje koffie er tussen door en een glaasje rode wijn, met de lunch het werk even in veiligheid gebracht. Tomatensoep kan lelijke vlekken geven!! Nu alleen het label van Colours in Motion nog, maar dat is nu een peulenschil. Ook heb ik nog even
P1020516.JPG
aan de sterrenquilt, maar na een tijdje weet je toch niet meer precies hoe alles gepland was, maar ik heb er een foto van, nu nog deze foto vergelijken met de vorige. Makkelijk zo’n geheugen op een andere plaats dan in de grijze cellen. Straks eerst even puinruimen rond de naaimachine en dan ruiten gaan tekenen voor de Bee van donderdag. Dan kan dit weer eens een beetje opschieten. De Procion MX verf, die ik zondag gekocht heb moet ook nog even weggestopt worden op de plek die ervoor bedoeld is. Nog genoeg te doen, ik verveel me voorlopig niet. Vandaag dus een kort bericht, morgen misschien meer.

1 opmerking:

Linda zei

You have done a very good job of choosing colors! They are beautiful!