maandag 8 november 2010

Niks, helemaal niks.

Ik was kapot na de quiltmarkt, ik sliep al voor ik in bed lag. Gistermorgen werd ik wakker met een bank in mijn hoofd, dus rustig in bed blijven liggen met een heerlijke kop koffie, een warm bad genomen, een slow-start dus.
P1020709.JPG
Omdat niks doen geen mooie foto’s oplevert ter illustratie plaats ik foto’s van de workshop zeefdrukken. Deze lappen zijn niet van mij, maar het gaat hier om de effecten en de mogelijkheden.
Gistermiddag heb ik heerlijk met de laptop op schoot blogs zitten bekijken waar ik al een paar dagen niet aan toe was gekomen, sommigen hebben een reactie gekregen. Met mijn oordoppen in heb ik genoten van de muziek, wat ook lekker ontspande. Als het gaat om ontspannen ben ik dol op de muziek van Enigma, we bezitten diverse cd’s, maar in ons computerbestand zitten er ook enkele. Ik zat dus met mijn oordoppen in toen Henk riep dat het eten klaar was, het bleek de derde keer al dat hij riep!
Jayden vliegt vandaag met zijn papa en mama naar Philadelphia, laten we hopen dat de behandeling zijn vruchten afwerpt en dat de levenskansen van dat kleine ventje vergroot worden.
Als er morgen tijd over is kan ik misschien nog wat gaan experimenteren met het versmelten van plastics, want er is wel wat huiswerk te doen voor de volgende workshop. De opdracht is dan een klein quiltje van 20 x 30 cm, waar verschillende dingen in zouden kunnen plaatsvinden. Later wil ik dat gaan uitbreiden met zeefdrukken met verf en ontkleurder.
P1020708.JPG
Ik moet de lappen die vrijdag gemaakt zijn ook nog wassen voor ik ze verder kan gebruiken. Deze print met de zebra’s heb ik zelf ook gemaakt op linnen, ik heb prints over elkaar heen gemaakt in een paar kleuren. Sinds afgelopen week heb ik heel wat ideeën in mijn hoofd, ik denk niet dat ze allemaal gebruikt worden, maar als ik wat meer experimenteer komt er vast wel iets uit mijn handen. Ik zal de proeven hier wel laten zien, daar zijn jullie ook benieuwd naar.

4 opmerkingen:

vilterietje zei

Hoop dat door al die rust en muziek de bank in je hoofd verdwenen is ;)
Lieve groet en tot....Riet:)

Suus zei

Soms is het goed om een time out te nemen. Had ik gisteren ook last van. Ik had zaterdag een dansfeest en lag erg laat in bed, en oh jee dan voel je dat je geen 20 meer bent. Maar goed, je zebra lap is erg mooi, ik ben dan ook benieuwd naar wat er nog meer komt.

conny's quilts en creaties zei

Aart nog even een compliment voor je geweldige actie voor Jayden, wat een mooie opbrengst had je, dan mag je ook wel even moe zijn. Rustig aan weer bijkomen en genieten van het succes dat je met de actie had!

christina zei

wat een mooie zeefdrukken heb ik voorbij zien komen!