dinsdag 30 november 2010

Omslag voor mijn zusje.

Mijn zusje is onlangs jarig geweest, ze heeft nog wat te goed van me, want ik wilde haar een dummy geven met een omslag. Ze heeft onlangs haar ontslag gekregen en is nu bezig weer een nieuwe baan te vinden. Vorig jaar is ze begonnen met een creatieve cursus, namelijk werken met hamer, bijtel en zaag en daar heeft ze veel plezier mee. Ik dacht dat een dummy wel iets voor haar zou zijn, dan kan ze haar plannen uittekenen, maar ik kan natuurlijk geen kale dummy geven.

P1020827.JPG

Ik had nog gesneden banen stof over van de agenda-omslag die ik gistermorgen op de post heb gedaan voor Lia, mij is beloofd dat de omslag voor januari 2015 wel is aangekomen. Ik ben ook weer bezig geweest met plastics versmelten en dit keer heb ik een chipszak in stukken geknipt en versmolten. De gekleurde kant van de chipszakken versmelten in holtes en daarom zijn er aan de zilverkleurige kant bobbels te zien. De stukken heb ik er met de naaimachine voorzichtig op genaaid, hier moet je geen haast mee hebben en dan is het een genot om te werken.

P1020828.JPG

Nog even een detailfoto, het is niet goed meer te lezen door het versmelten, maar hier staat 100% Love! Dat leek me een goede kreet voor deze omslag.

Morgenavond om 18.00 uur sluit de Give-away, dus wie nog een kansje wil maken, er is nog even tijd. Jullie aanmeldingen komen op een lijst te staan met de tijd van aanmelden, wat na 18.00 uur binnenkomt komt te vervallen, er zijn nu al bijna 50 deelnemers voor de Give-away! Ik ben straks een dagje naar mijn MIL, ik hoop dat het een beetje loopbaar is van het station naar haar huis, anders neem ik een taxi. Vandaag dus weinig kans op werken, maar dat haal ik woensdag wel weer in.

4 opmerkingen:

vilterietje zei

wat zal je zusje blij zijn met een broer als jij! leuk effectmet die chipszakjes (en lekker natuurlijk)
lieve groet en tot....riet:)

Anneke van Diggelen zei

Ik heb zelf 3 broers helaas zijn ze niet zo creatief als jou.
Wat een idee om chipszakken te smelten,weer iets wat we niet weg moeten gooien(ha,ha, ik lijk onder hand stiefbeen en dochter).
Maar je zusje zal er erg blij mee zijn!!!

Groetjes Anneke

Anoniem zei

Schaaltjes van vleeswaren en championbakjes geven ook een leuk resultaat als je ze smelt.
Groet, Ineke

Nienke zei

Hoe origineel is dat. Ze zal er erg blij mee zijn!