woensdag 1 december 2010

Uitslag Give-away!

Eerst bedank ik iedereen die mee heeft gedaan, er waren 48 mededingers voor de batik fat quarters.

P1020829.JPG

Dit zijn ze, ik heb ze vroeg in de morgen staan snijden, want ik had een afspraak met mijn MIL in Amsterdam.

 

 

 

Ik heb 48 briefjes gemaakt en de nummers er op geschreven, eerst heb ik ze in mijn muts gedaan die ik gisteren hard nodig had. Wat was het koud!!! Maar de muts was qua grootte ontoerijkend, dus heb ik ze overgegooid in de broodjesschaal.

P1020830.JPG

Daarna zijn ze goed geschud en heb ik Henk ontdaan van zijn oordoppen en haalde hij nummer 9 eruit. De lijst had ik uitgeprint en op nummer 9 stond Janny Vermaat! Janny, van harte gefeliciteerd met de fq’s, je hebt al een mail gekregen van mij.

5 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Snik, snik, snik.

Maar Janny van harte gefeliciteerd. groet liesbeth

marjolijn zei

Ik ga meehuilen met Liesbeth, maar Janny is wel een bofkont! Gefeliciteerd Janny!

conny's quilts en creaties zei

Janny gefeliciteerd en Aart bedankt voor het organiseren van deze leuke give away!

Janny zei

Een leuke verrassing om bericht te krijgen dat ik heb gewonnen, bedankt!
De lapjes zien er mooi uit op de foto, heel gevarieerd, daar kan ik zeker wat mee doen.

vilterietje zei

wat een bofkont! maar wel van harte gefeliciteerd. lieve groet en tot....riet:)