zaterdag 11 december 2010

Een kilo tijd.

Had ik die maar!! Het mag ook 2 kilo zijn, maar gisteren was er niet veel tijd om nog wat te ondernemen. Na de weekend boodschappen en 2 trommels was en nog wegstrijken ook, heb ik mijn stoffen opgezocht om weer nieuwe droppen te tekenen, voorlopig heb ik voor 7 randen om de sterren genoeg stoffen getekend en geknipt.
P1020860.JPG
Henk had nog een leuk doosje bij zijn nieuwe printer zitten, dus die heb ik geconfisqueerd, voor dat dit doosje bij het oudpapier terecht zou komen. Nu nog droppen tekenen voor de sterren en dan kan ik de laatste 8 in elkaar gaan naaien. Vandaag heb ik meer tijd en wil ik in ieder geval weer eens wat gaan experimenteren met plastics, de temperatuur is geschikt om de balkondeur open te gooien, want ik heb geen zin in giftige gassen in mijn longen en lijf. Net toen ik dit bericht wilde gaan schrijven kreeg ik een mail van Conny, www.connysquilts.blogspot.com , de Round Robin 2011 gaat van start. Er zijn 2 groepen van 6 personen die aan de slag gaan met dit spannende geheel wat een doorgeefquilt gaat opleveren. De ene groep zal antieke kleuren gaan gebruiken, de andere groep felle kleuren. Ik ben natuurlijk benieuwd wat dit gaat opleveren, na 1 December volgend jaar hoop ik dat wat ik gestart ben, terug te ontvangen. Ik zal Henk vragen een lijstje te maken van de quilters die meedoen aan deze Round Robin 2011.

6 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Als je winkel gevonden hebt, waar je het kunt kopen, stuur mij dan ook even wat. Een blok van 20 bij 20 kan er toch nog wel bij. goed weekend en groet liesbeth

conny's quilts en creaties zei

Ben je al aan het denken voor het 20 x20 blok!...het spookt bij mij al aardig door mijn hoofd!
En tijd, ik sluit me bij Liesbeth aan...maar ach gewoon een vast dagdeel per week werkt bij mij in drukke tijden ook heel goed, tijd maken dus....

Birgitte aka Bietje zei

Mag ik raden? Jij zit in de groep van de felle kleuren?

vilterietje zei

aart, veel succes met je experimenten, maar gooi niet te veel gif in de lucht! lieve groet en tot...riet

Klaske zei

Ik durf het haast niet te zeggen maar ik heb op dit moment tijd zat, alleen zo vervelend dat de hernia mij bepaalde beperkingen geeft... Maar als ik een winkeltje met tijd tegen kom geef ik het door hoor ;-))
Ik heb gedubt welke ik zou kiezen, het zijn de antieke kleuren geworden....Fijn weekend

Hannie de Beer zei

Succes Aart met de Round Robin!
Ik denk ook dat je bij de felle kleuren zit?