zaterdag 14 augustus 2010

Het feest is over.

Dat was me het feestje wel eergisteren, Guido is schandalig verwent. Nu maar weer verder met de gewone dagelijkse dingen.
P1020402.JPG
De sterren heb ik weer eens van stal gehaald, ik ben begonnen met de stof die de sterren gaat verbinden, uiteindelijk moet het een trapeziumvorm worden. om te beginnen speld ik 6 stoffen aan de ster. Op deze manier kun je met 1 draad doornaaien naar de volgende trapezium, op de foto kun je zien hoe ik deze gespeld heb. Sommigen vinden dit werkje te makkelijk voor mij, maar de afwisseling van de verschillende projecten vind ik juist aantrekkelijk. Je kunt je gedachten weer eens even de vrije loop laten, tijd om over andere zaken na te denken. Hopelijk krijg ik dit weekend wat meer tijd, zodat er vooruitgang geboekt kan worden.
P1020403.JPG
Dit zijn de sterren tot nu toe, eerst maar eens kijken hoever ik kom, de goudkleurige trapeziums doen het goed tussen de sterren, het gaat flonkeren straks! Verder heb ik niet zo veel te vertellen, de vrijdag is hier een intensieve dag, door de weekend boodschappen, het wegwerken van de was, enz. enz. We hebben weer heerlijk mosselen gegeten, ze liggen weer in de vitrine van de visman. Mijn ouders zijn al 2 weken op vakantie in Zeeland, gisteren zag ik hen, maar mosselen hadden ze nog niet gegeten, ze hebben nog een week de kans.

1 opmerking:

vilterietje zei

Vandaag is mosseldag bij ons in Sittard. Ik kan me daar de hele dag op verheugen! Succes, fijn weekend en tot...Riet