zondag 8 augustus 2010

Vandaag weer wat te melden.

Gisteren had ik niet veel te melden, boodschappen gedaan, nog een vriendin even opgevangen. Ze was moe, nou daar hebben wij stoelen voor en nog een kopje koffie erbij, toen snel lunchen en de trein pakken om mijn quilt af te leveren voor de tentoonstelling bij de Stofmeid in Borger (Dr). Niets vond ik ook zo kaal, dan maar een leuke foto, dacht ik. Leuk dat daar nog reacties op kwamen. Nee, ik zit niet in de put, maar spaar inderdaad foto’s van putdeksels. Ik wil daar nog eens iets mee doen, deze is te vinden bij het Luxor in Arnhem. Ik wil met Lutrador gaan werken, het over de putdeksel heen spannen en met krijtjes het patroon overbrengen op de Lutrador. Maar daarna! Daar ben ik nog niet over uit.
P1020384.JPG
Hier ben ik wel mee begonnen, vierkante geverfde stoffen gesneden, want de proef is redelijk gelukt van de workshop van Pia Welsch, uit het blad Patchwork Professional. Nu worden het 16 blokken, er zitten wat andere stoffen in maar wel allemaal onlangs geverfde stoffen. Wanneer het klaar is mag Tineke de link van mijn blog wel doorgeven aan Pia.  Nu nog alles aan elkaar naaien en weer doorsnijden, ik ben nog niet klaar. Straks maar weer verder. Dit is nu een leuk stapeltje, maar ik zal blij zijn als ik de blokken kan tonen, alhoewel er soms een blokje dwars zal zitten. Dat kan nu eenmaal niet anders als je zelf af en toe dwars bent. Ik wens iedereen een fijne zondag, hopelijk ook letterlijk!

2 opmerkingen:

vilterietje zei

Ha Aart! Blij dat de woordeloze zaterdag voorbij is en er verder niksaan de hand is.
Fijne zondag, succes met alle projecten en tot....
Riet

Digna zei

Hoi Aart,

Bij je verhaal krijg ik meteen een beeld voor me van een Aart die op zijn knietjes bij de putdeksel zit te "brassrubben", en alle voorbijgangers die blijven staan en zich afvragen wat díe nou aan het doen is... Waarschuw even als je dat gaat doen, dan kom ik foto's maken! ;) En natuurlijk ben ik nú al benieuwd naar het resultaat!
Prettige zondag, groeten van Digna