dinsdag 24 augustus 2010

Veel gedaan, maar niets concreets.

Zo’n dag was het, eerst met Henk samen naar het ziekenhuis, alles was goed. Gelukkig, want een leven kan zo op zijn kop staan. Vanmorgen vroeg een mail met foto’s verstuurd naar Patchwork Professional, omdat ze in het artikel over de workshop vroegen om foto’s als je je quilt klaar had. Nou dat werd de hele middag over en weer mailen. Door dit mailverkeer weet ik ook weer meer over digitale foto’s en over dpi. Allemaal technisch, gelukkig heb ik Henk, die weet hier veel van. Verder heb ik daardoor weinig te melden vandaag. Maar er zijn mensen die me gaan missen als ik niets publiceer en
P1020440.JPG
ineens schoot mij te binnen dat ik afgelopen zaterdag, toen ik het bericht voor zondag zat te schrijven, vergeten was één foto te plaatsen die ik wel erg mooi vond toen ik hem maakte. Het is om één of andere reden een donkere foto geworden, maar wat wel duidelijk te zien is dat het motto van deze carnavals-dame raakvlakken heeft met onze hobby. Ze danste met behulp van een wagentje op wielen, een schaar, vingerhoed, knopen en kijk eens rechts op de foto, een speldenkussen met spelden en een naald. Daar moest natuurlijk een foto van gemaakt worden, maar deze mensen bewegen, dus je moet snel zijn, ze zijn zo weer verder gedanst. Jullie begrijpen dat ik jullie dat niet wilde onthouden. Straks ga ik weer hard aan het werk en wat ik morgen ga berichten is voor jullie een vraag en voor mij een weet. Fijne dag!

1 opmerking:

vilterietje zei

Ha Aart! Leuke foto, jaamer dat ie wat donker is, maar toch goed te zien. Dat is het doel van carnaval: plezier hebben zelfs in je eentje!!!
Groetjes en tot...
Riet