zaterdag 9 oktober 2010

De rand is klaar.

Gistermiddag had ik even een uurtje tijd om achter de naaimachine te kruipen en de rand af te maken.
P1020605.JPG
Nu kan ik een afsluitbies erlangs zetten, die ligt al klaar, het is dezelfde stof als de rand. Ik wil in het blauwe deel nog wat doen, maar ik weet het nog niet wat, misschien meanderen of rechte lijnen. De tijd zal het leren. Vandaag kom ik niet aan het werken aan de quilt toe, mijn ouders komen langs en we gaan met ons vieren een stukje toeren. Ik weet al welke kant het op gaat, maar misschien lezen ze het dan voor ze weg gaan. Zo vaak komt de computer daar niet aan, maar je weet maar nooit. Als ik een mail stuur, kan het best weleens wezen dat die 14 dagen later pas gelezen wordt. Ach ja, ieder zijn/haar ding. Ik heb wel weer zin gekregen om iets anders te gaan doen, er ligt een klein pakketje klaar, maar daar moet ik nog even over nadenken. Ik heb laatst gelezen dat je op het toilet nog wel eens aan goede ideeën komt, dat kan ik me wel voorstellen, want dan kan je even niets anders doen, hoe vaak schuiven we dingen voor ons uit. Op het toilet kom je vaak maar voor een paar dingen, die soms tijd kosten.
P1020604.JPG
Nog een close-up van de bloemenrand. Nu ik er zo naar kijk kan het blauwe gedeelte wel een meander gebruiken, misschien met een rood garen, in ieder geval een donkere kleur.

4 opmerkingen:

MaksiTaksi zei

Hey Aart, Ik vind je vouwwerk prachtig, vooral de molentjes. Je bloemenrand is ook prachtig, ik hou van die vlammende kleuren.
De bloemenrand in combinatie met het statige blauw is voor mij een te groot contrast, maar het wel weer heel erg een Aart-ding.

Liesbeth Wessels zei

Hallo Aart
Mooie combinatie heb je er weer van gemaakt. De laatste rand daar was ik dus weer niet opgekomen, bij mij zou die blauw gebleven zijn. Een kleine meander erin maakt het nog mooier. Fijne dag met je ouders groet liesbeth

vilterietje zei

Ha Aart! Het wordt maar mooier en mooier! Veel succes op het toilet en veel plezier met je ouders, ben benieuwd waar jullie naartoe gaan.
Ben zelf zroeger vaak met mijn ouders gaan toeren: altijd een succes en afsluiten met een frietjes op de vuist!
Groetjes en tot..Riet

sylvia zei

hartstikke mooi, dat quiltwerk: die bloemen die van de ene naar de andere rand doorlopen!!!!

en wat grappig: weer als 'kind' een dagje uit met je ouders!!!