dinsdag 26 oktober 2010

Weinig tijd, maar toch wat klaar.

Gistermorgen was ik weg, maar in de middag had ik een paar uur om achter de naaimachine te kruipen. Ik had weer geuren gekocht, de zakjes konden gemaakt worden en de harten gevuld.
P1020673.JPG
Na het vullen konden ze dichtgemaakt worden en het lintje gestrikt. Toen ik ‘s ochtends bij Metje was om haar flatje even te stofzuigen, omdat de hulp vakantie had, kreeg ik nog een paar stofjes mee, die ze van haar zus had gekregen. Daar zat mooie rode stof bij die erom vroeg om er harten van te maken. Nu had ik ook nog rood-wit gestreept lint en die combinatie doet het erg goed. Van deze harten heb ik er 5 in voorraad, er moet nog meer bij. Vandaag?? Ook moeten er weer agenda hoezen worden gemaakt. Maar ik ben niet de enige die druk is, in België woont een schat van een vrouw, Ineke, zij heeft 10!!! dummy-omslagen gemaakt en stuurt die naar mij toe. Grandioos! Ik heb haar al bedankt, maar daar wil ze niet van weten, het is dan net of ik mezelf hoor. Maar ook een lieve vrouw uit Duitsland heeft een bedrag gestort, dus het is vanaf nu een internationale actie.
P1020674.JPG
Daarom de hartvorm, omdat we veel goede zaken met het hart doen, velen hebben het hart op de goede plek. Dat ontroerd me wel! Een extra reden om straks weer heerlijk aan de gang te gaan.

5 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Geweldig Aart! Mede door jou actie krijgt Jayden weer een kans meer!
Van alle kanten worden er acties gehouden.Laten we hopen dat hij weer gezond wordt!

Anoniem zei

Duim omhoog!

vilterietje zei

Ha Aart! Vanmiddag vond ik mijn bestelling in de brievenbus en in het echt is het nog mooier dan op je blog!
De rode harten van vandaag zijn ook cute!
Lieve groet, veel energie en tot....Riet

sylvia zei

superman!!!! lief!!!!

vilterietje zei

Aart, ben jij mijn laatste nieuwe volger? Lieve groet, Riet